Služby Implantace Chirurgie zubní Zubní hygiena Články Ceník
Chirurgie zubní

Naše stomatochirurgická ordinace MUDr. Libora Zdařila a MUDr. Pavla Šťástky, je tradičním poskytovatelem stomatochirurgické péče  pro oblast českobudějovicka.

To umožňuje i neregistrovaným pacientům využít našich služeb na základě žádanky vystavené vlastním praktickým zubním lékařem. Naše pracoviště sídlí v zubní praxi v ulici L.M.Pařízka v Českých Budějovicích a poskytujeme následující výkony:

articles: namesti male_2.jpg

• chirurgické vybavení zubů moudrosti či dalších zubů ( hlavně z důvodu obtížného prořezávání)
  • vybavení zalomených zubních kořenů nebo zubů s rozsáhlým kazem
  • ošetření zubů se zánětem kořenového hrotu (lidově s váčkem)
  • odstranění slizničních výrůstků v dutině ústní
  • úprava čelistí pro zlepšení držení protéz
  • spolupráce s orthodoncií před zhotovením rovnátek
  • léčba poruch a bolestí čelistního kloubu a další

Pro zvýšení komfortu hojení jsou výkony  doplněné  o krytí ran tělu vlastními krevními faktory (tzv. PRGF). Tento postup umožňuje zkrátit bolestivost výkonů jen na 2-3 dny a na absolutní minimum snížit jinak poměrně časté komplikace ve smyslu tzv. suchého lůžka.

Tyto výkony jsou doplněny o možnost zavedení zubních implantátů  Straumann nebo Dio jako alternativa zhotovení můstku při řešení mezer po chybějících zubech.( více v sekci Implantace)

Poučení pacientů k chirurgickým výkonům(klikni zde)

V případě vašeho zájmu nás prosím kontaktujte v naší stomatochirurgické ordinaci kdykoliv v průběhu pracovní doby na telefonním čísle 386460803  .

K objednání je potřeba, aby jste se dostavili osobně se žádankou  a kartičkou pojišťovny. Zde se domluvíme na konkrétním termínu ošetření a poskytneme pacientovi ATB clonu. (léky snižující riziko zánětu). V případě , že máte aktuálně zhotovený panoramatický rentgenový snímek zubů, je výhodné přinést ho společně se žádankou. V případě digitálního snímku je možno RTG dokumentaci zaslat prostřednictvím ošetřujícího zubního lékaře na  mailovou adresu elzet.dental@seznam.cz

Většina výkonů zubní chirurgie s vyjímkou implantace zubních implantátů je plně hrazena ze zdravotního pojištění. Naše pracoviště je smluvní pro pojišťovny 111, 201, 211, 207 a 205.Ve zbylých případech je pacient o případném doplatku dopředu informován během sjednávání termínu návštěvy. Zde se domluvíme na konkrétním termínu a době ošetření a poskytneme pacientovi ATB clonu.

Chirurgické výkony jsou prováděny standartně vždy v úterý dopoledne.

Na Vaši návštěvu se těší personál praxe Elzet dental s.r.o.

Aktuality
Zubní hygiena nově

Zubní hygiena nyní opět i pro neregistrované pacienty.

Ukončení Medipont

Ukončení ordinace MEDIPONT

CEREC - CERamic RECo...

Korunky bez otisku a laboratoře